Hari Minggu, Hari Mengemas dan Bertaman

Walaupun aku cuti lagi sekarang ni tapi hari minggu baru ada mood nak mengemas. Suami pasang blind kat gezebo kami..buat berteduh anak-anak main pondok-pondok.. kesian diorang. takde kawan-kawan yang boleh diajak bermain. Aku pun tak berapa yakin kalau diorang dibiarkan lepas ke luar pagar… pertamanya sebab sekarang ni banyak kes anak hilang.. Oh tidak.. Aku sayang anak-anak aku. Keduanya.. depan rumah aku ni jalannya agak sibuk… banyak kereta keluar masuk…

Gazebo ni memang antara tempat kegemaran kami sekeluarga.. duduk petang-petang sambil minum teh.

IMG_4728 IMG_4733  IMG_4742

Bunga-bunga orkid pun dah mula berkembang.. tenangnya jiwa memandang orkid..

IMG_4723 IMG_4722 IMG_3292 IMG_3934 IMG_0283

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: