My New Baby.. Sarah Khadeeja

Sebenarnya dah sebulan pun usianya. Baru sempat aku nak meng’upload’ gambar2..
Lahir pada 12 Julai (Ahad)lalu…jam 9.05 pagi. Alhamdulillah kali ini sekali lagi Allah memudahkan proses kelahirannya walaupun sehari suntuk aku menahan sakit sikit-sikit. Ya lah sakit sikit-sikit pun sakit jugak namanya.IMAGE_088Sarah Khadeeja… kuambil sempena nama isteri Nabi Ibrahim dan Khadeeja pula isteri nabi Muhammad. jugak untuk kesinambungan nama kakaknya.. Aisyah Khaleeda… juga nama isteri nabi…insyaallah semoga anak-anakku ini berpekerti terpuji seperti mereka..Aaamin..IMAGE_094

Seisi keluarga gembira dengan kehadiran ahli baru ini.. Aku sendiri walaupun letih melayan kerenah malamnya tetap rasa bahagia..Sarah memang anak bertuah.. sepanjang hari dia boleh tidur dengan lena walaupun abang dan kakaknya hingar membuat bising.. dan yang tak best pulak malam dia berjaga.IMG_4664

Ikut Muka siapa? Ramai yang kata mukanya sama macam abang.. adik abanglah katakan… tapi pada aku, dia mirip kakak.. Korang rasa? ap-apapun kita tunggu la nanti. Yang penting dia sihat macam abang dan kakaknya juga.IMG_4662

Advertisements

1 Response so far »

  1. 1

    Kak Ish said,

    Seriau akak tengok masa adik kat lab room tu…. anyway baby tu cute sgt.


Comment RSS · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: